La Comissió de Carnaval s’encarrega d’organitzar a tots els membres de l’AMPA que volen participar a la Rua de Carnaval que organitza l’Ajuntament.
A l’octubre-novembre, s’inicien els preparatius i la Comissió comença a treballar i al llarg de l’hivern es porten a terme diferents tasques:
- Assistència a les reunions informatives i organitzatives amb l’Ajuntament
- Gestió d’inscripcions i sol·licitud de subvencions
- Gestió de les comunicacions a les famílies
- Tria i reserva de disfresses
- Reserva de camió
- Compres de materials
- Selecció de les pistes musicals
- Organització de Tallers Familiars
- Confecció de la carrossa
I, per acabar, queda gaudir de la Rua! Som un equip amb molta feina, però sempre amb molta il·lusió i ganes de passar-ho bé! No ho dubtis! Apunta’t!
Necessitem la teva ajuda i pots col·laborar de moltes maneres.
Les responsables de la Comissió són la Lourdes Campos i la Mònica Nin.